مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی | above | 10233

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما بازدید کننده گرامی. کیفیت فایل مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی بالاست. به همین خاطر قیمت محصول کمی زیاد است ولی مطمئن باشید از خریدتون پشیمان نخواهید شد، چراکه ما بهترین فایل ها را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه: در پراخت های اینترنتی گاها گزارشاتی هموچون پرداخت ناموفق مطرح شده است.. اگر شما هم برای خرید مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی با مشکلی روبرو شدید، از روش هایی مانند تغییر کارت بانکی، تغییر مرورگر و یا تغییر درگاه بانک عامل استفاده کنید. احتما مشکل حل می شود.

پول گدائی نکنم نمی توانم ھیچ مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی کاری انجام دھم.می بایست ھرچیزی را مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی کھ لازم داشتم خریداری کنم.انتخابی دیگر مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی نداشتم.درآن لحظھ درمیان ناپاکی ظاھری ویک مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی تکّھ پارچھ کھ پوشیده بودم چیزی مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی جز یک گدا نبودم.یک گدا کھ مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی حتی یک کیف ھم نداشت.فقط خودم

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی، در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری‌های مقاله، مفروضات و مدل ریاضی، مدل تولیدکننده، تابع سود نماینده

مشخصات فایل

تعداد صفحات

21

حجم

1244/1007 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی (به همراه مقاله اصلی)،

در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

نوآوری‌های مقاله

مفروضات و مدل ریاضی

مدل تولیدکننده

تابع سود نماینده

مدل مشتریان

مدل‌های بازی برای بررسی تعامل بین اعضا

مدل بازی غیرهمکارانه (مدل ایستا)

مدل بازی غیرهمکارانه (مدل استکلبرگ)

مدل استکلبرگ نماینده

مدل استکلبرگ تولیدکننده

مدل نیمه- همکارانه

نتایج و رهنمودهای مدیریتی

مقدمه این مقاله:

بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند که محصولات را از تولیدکنندگانی خریداری کنند که تعویض و یا تعمیر محصولات در دوره گارانتی را بدون پرداخت هزینه و یا با هزینه اندک، تضمین می‌کنند. بنابراین در میان تولیدکنندگانی که محصولاتی با کیفیت و قابلیت اطمینان یکسان تولید می‌کنند، می‌توان گارانتی را به عنوان انگیزه مشتریان برای خرید از تولیدکننده‌ای در نظر گرفت که گارانتی را نیز در نظر می‌گیرد. از این رو، شرکت‌هایی که قراردادهای خدماتی متنوعی برای مشتریان فراهم می‌کنند، میزان فروش و در نتیجه سود بیشتری نسبت به شرکت‌های دیگر خواهند داشت. به این ترتیب، مشتریان هنگام مواجه شدن با قراردادهای خدماتی، می‌توانند قراردادی را که با نیازهای آنان متناسب است انتخاب کنند و از مزایای آن بهره‌مند گردند.

در ادبیات، گارانتی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. تعویض رایگان نوعی سیاست گارانتی است که در آن تولیدکننده محصول معیوب را با محصول جدید تعویض می‌کند. این تعویض برای بار اول در دوره گارانتی هزینه‌ای ندارد و در ادامه دوره در صورت معیوب شدن محصول، با هزینه اندکی تعمیر می‌گردد. در بعضی موارد، تولیدکننده علاوه بر تعویض رایگان، هزینه‌ای را که مشتری برای گارانتی محصول پرداخته است را نیز باز می‌گرداند. نوع دیگر از خدمات گارانتی، خدمات برون‌سپاری‌‎شده است که هنگام خرابی محصول، یک مرکز خارج از شرکت اصلی، عیب محصول را با استفاده از گزینه‌های مختلفی که فراهم می‌کند، اصلاح می‌کند. سومین نوع گارانتی، در نظر گرفتن نگهداری و تعمیرات در قرارداد خدمات است. در برخی از موارد، مشتری‌ها می‌توانند در مورد انتخاب‌های متعددی در مورد نگهداری (از قبیل دسترسی، قابلیت اطمینان و انتخاب بازه زمانی بین دو کنترل متوالی) مذاکره کنند. 

در این مقاله، موضوع گارانتی با در نظر گرفتن تعامل بین تولیدکننده، نماینده گارانتی و مشتریان در قالب نظریه بازی‌ها، مورد مطالعه قرار گرفته است.

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله :  Three-level Warranty Service Contract among Manufacturer; Agent and Customer: A Game–Theoretical Approach

عنوان فارسی مقاله : قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

تعداد صفحات: 21 صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: 2014 میلادی

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

👇محصولات مشابه با مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی 👇

مقاله ترجمه شده با موضوع هماهنگی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تأخیر در پرداخت دو سطحی: مطالعه درباره تقاضای وابسته به مدت تأخیر ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری ترجمه مقاله قرارداد خدمات گارانتي سه سطحي ميان توليدکننده، نمايندگي و مشتري (رويکرد تئوري بازي) مقاله اثرات دما و کشش سطحی درمکانیسیم های مختلف تولید و پیش بینی فعل و انفعالات سطحی سیستم های نفت خام- CO2 تحت شرایط مخزن ترجمه مقاله مقدمه ای بر شبکه های اجتماعی چند سطحی مقاله ترجمه شده استراتژی های هماهنگی در یک زنجیره تأمین معکوس سه سطحی ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری پرسشنامه بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بررسی بازاریابی خلاق 2 پاورپوینت درس انسان طبیعت معماری - اصول معماری پایدار پاورپوینت بررسی درخودماندگی (اوتیسم) پاورپوینت معرفی سیستم های گرمایشی و سرمایشی پاورپوینت تاثیر فعالیت ورزشی استقامتی بر چاقی کل بدن در افراد بزرگسال مبانی نظری و پیشینه پژوهش بی اشتهایی عصبی و پر اشتهایی عصبی پروژه آمار بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زوجین به طلاق با نگاهی به آمار طلاق در ایران پروژه کارآفرینی کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف پت نقشه های پمپ سوخت اتومبیل fuel pomp طراحی شده در کتیا پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه جرم یا بزه پرسشنامه ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی ماهیت و مراحل فرآیند خودكنترلی با نگاهی بر نظریه یادگیری اجتماعی راتر تنوع فرهنگی و نظریه های مربوط به آن و بررسی مهارت های مدیریت تنوع فرهنگی و مشارکت اجتماعی پاورپوینت ارزیابی سهام ویژگی و مضامین شعر اندلسی

👇کلمات کلیدی👇

مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده صنایع ترجمه مقاله آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده درس هماهنگی در زنجیره تامین رشته مهندسی صنایع