دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای | above | 16668

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما بازدید کننده گرامی. کیفیت فایل دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای بالاست. به همین خاطر قیمت محصول کمی زیاد است ولی مطمئن باشید از خریدتون پشیمان نخواهید شد، چراکه ما بهترین فایل ها را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه: در پراخت های اینترنتی گاها گزارشاتی هموچون پرداخت ناموفق مطرح شده است.. اگر شما هم برای خرید دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای با مشکلی روبرو شدید، از روش هایی مانند تغییر کارت بانکی، تغییر مرورگر و یا تغییر درگاه بانک عامل استفاده کنید. احتما مشکل حل می شود.

پول گدائی نکنم نمی توانم ھیچ دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای کاری انجام دھم.می بایست ھرچیزی را دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای کھ لازم داشتم خریداری کنم.انتخابی دیگر دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای نداشتم.درآن لحظھ درمیان ناپاکی ظاھری ویک دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای تکّھ پارچھ کھ پوشیده بودم چیزی دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای جز یک گدا نبودم.یک گدا کھ دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای حتی یک کیف ھم نداشت.فقط خودم

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

رسانه های گروهی تنها به ما اطلاعات لازم برای زندگی در جامعه متجدّد را نمی‏دهند، بلکه تعیین می‏کنند که جوامح چه آگاهی هایی را لازم است داشته باشند و چه چیز هایی ارزشی است

مشخصات فایل

تعداد صفحات

127

حجم

0/260 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

*قابل استفاده برای رشته مدیریت رسانه

مقدمه

رسانه های گروهی  تنها به ما اطلاعات لازم برای زندگی در جامعه متجدّد را نمی‏دهند، بلکه تعیین می‏کنند که جوامح چه آگاهی هایی را لازم است داشته باشند و چه چیز هایی ارزشی است. بنابراین، در راستای رسالت آگاهی رسانی رسانه ها، وظیفه آموزش دهی نیز از اهداف اصلی آنان است. در چارچوب این نقش، رسانه ممکن است خود را هادی و مبشّر جامعه به امور اخلاقی بداند.بنابراین، لازمة این که مخاطبان از رسانه های گروهی به عنوان یک منبع آگاهی و آموزشی استفاده کنند، این است که رسانه بر مجموعه‏ای از اصول  و معیار های ارزشی جامعه مبتنی باشد. توجّه به مبانی اخلاقی از موضوعاتی است که نه تنها توجّه مخاطب به رسانه را جدیت می بخشد، بلکه تبعات برنامه هایی را که رسانه عرضه می‏کند نیز سامان می‏دهد. به عنوان مثال؛ نوع برنامه هایی که تلویزیون ارائه می‏دهد (مانند : مردم سالاری، آزادی، مبارزه با فساد اداری، ریشه کن کردن کشت، تورید و قاچاق مواد مخدر، مبارزه با فحشا، ترویج فرهنگ بالنده، و ...) و یا قواعد اخلاقی ای که ژورنالیست برای جامعه مفروض می‏گیرد و به طور کلی حریم ها و چارچوب های حقوقی، فرهنگی، اجتماعی و ... همگی مبتنی بر اصول اخلاقیی هستند که همیشه بتوانند پایدار بمانند یعنی ارزش های ثابت و مورد قبول عموم جامعه. 

بُعد دومِ بحث رسانه و اخلاق ، این قضیه است که رسانه، خود برآیندی از نیرو‏ها و شرایط اجتماعی است، بنابراین در جامعه‏ای که اصول ارزشی نادیده گرفته می‏شود نمی توان از رسانه های گروهی نیز انتظار داشت که خود را ملزم به رعایت این اصول بدانند. در حقیقت رسانه هم می‏تواند به عنوان معلم اخلاق عمل کند و هدایتگر مردم به سوی ارزش های اخلاقی باشد و هم می توانند اصول اخلاقی عرضی و رایج در جامعه را گرفته و باز تولید کند و تنها هدفش را پسند مخاطب قرار دهد. بنابراین، رسانه، رسالت دوگانه ای را در رابطه با ارزش های اخلاقی عهده دار است.

بنابراین، اخلاق (به عنوان یک نظام ارزشی)، در دنیای که همه چیز رنگ تجارت و عقلانیت ابزاری به خود می‏گیرد دیگر نمی‏تواند تنها به عنوان یک نظام نظری (ذهنی) در جامعه عرضه شود. در چنین جهانی افراد، نیازمند وجود کاربردی و عملی ارزش های اخلاقی اند تا بتوانند از پس مسئوولیت ها و وظایف و حتا ناملایمات دنیای متجّدد برآیند.

کلمات کلیدی:

رسانه های زرد

اخلاق در رسانه

تاریخچه اخلاق رسانه ای

اصول اخلاق روزنامه نگاری

فهرست مطالب

مقدمه : 2

هدف تحقیقResearch Target: 6

اهمیت تحقیق :Research Importance 7

طرح مسألهFeature Problem: 9

چارچوب نظری تحقیق:Frame Work Of Research : 11

محدود یت های تحقیق Research Limitation : 11

فصل اول:تاریخچه و پیشینه اخلاق رسانه ای 13

رسانه ها و اخلاق 15

روابط دو سویه رسانه و اخلاق 19

دامنة تأثیر اخلاق رسانه‏ای 20

رابطه حقوق و اخلاق 23

ویژگیهای قاعدة حقوقی 24

تفاوت دستورهای حقوقی و اخلاقی 25

تفکیک مرز حقوق و اخلاق 28

اخلاق رسانه‏ای در روند دموكراسی 32

فصل دوم:اصطلاحات ویژة اخلاق در ژورنالیزم 41

پیشقدم یا منصف؟ 41

انصاف، صراحت و شفافیت: Fairplay;Clarity;Transparency 42

صداقت:Vericity 43

ممنوعیت پخش:Broadcast Prohabition 44

حریم خصوصی و حق دسترسی آزادانه به اطلاعات 45

تعریف حریم خصوصی Private Domain : 45

2. قلمرو و حوزه‌های‌ حریم‌ خصوصی‌: Private Domain : 54

3. حریم خصوصی اطلاعاتی 55

4. تهدیدها علیه حریم خصوصی 56

روتن‌برگ سه ویژگی تکنالوژی در قلمرو نظارت را چنین بر می شمارد: 56

حرمت حریم خصوصی افراد Veneration private domain: 73

تعارض «حق دسترسی آزاد به اطلاعات» و «حریم خصوصی» 74

حق پاسخگوی Rights of Response 79

حق امتناعRights of Deny : 81

ثبت مخفیانه Recording : 81

ناشناس ماندن Being unknown : 83

تعهدات شخصی : Personal treaties 88

فعالیت های غیرقابل قبول شامل موارد زیر است: 89

دنیای سیاست:Politices World 90

فاصله گرفتن Impassiveness : 93

فشارهای تجارتی Commercial Stress: 94

شجاعت و شرافت حرفه‏ای خبرنگار Journalist Professional Daring: 95

افترا چیست؟What is Lible 101

در قانون رسانه ها نیز نشر مطالب ذیل منع شده است: 103

انواع افترا Kind of Lible : 106

دفاع در برابر اتهام افتراDefence against 107

انتقاد سالم و سازنده: 110

اجتناب از نشر مطالب مستهجن: 111

رسانه های زرد چیست؟ 113

منابع: 120

👇محصولات مشابه با دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای👇

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) با عنوان نگرش دانشجویان مجرد دختر دانشگاه آزاد(واحد رودهن)رشته علوم اجتماعی نسبت به ملاکهای انتخاب هم پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی،علوم اجتماعی و علوم تربیتی با عنوان بررسی عوامل موثر بر پیدایش و گسترش پدیده كودكان خیابانی و انطباق اجتماعی آنها پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان نقش رسانه های جمعی در تربیت كودكان و نوجوانان پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی با عنوان مشارکت سیاسی زنان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی با عنوان فرار مغزها پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری با عنوان شیطان پرستی پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهش گری با عنوان تحلیل گفتمان روند دموکراسی در ایران

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت فصل اول تا چهارم کتاب برنامه ريزي کاربري اراضي شهري تأليف دکتر کرامت الله زياري پاورپوينت قيمت گذاي در بازارهاي بين المللي پاورپوينت فراديدگاهها يا ديدگاههاي فراگير در برنامه درسي پاورپوینت درس تنظیم شرایط محیطی - شناخت عناصر اقلیمی پاورپوینت بررسی رفتار در سازمانها پاورپوینت آزمایشگاه شیمی آلی1 پاورپوینت زندگی نامه و تحلیل آثار کریم طاهرزاده بهزاد تبریزی معمار ایرانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشکلات رفتاری کودکان 43 صفحه پاورپوینت انحرافات اجتماعی و دیدگاه جامعه شناس تفهمی مقاله ترجمه شده با موضوع هماهنگی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تأخیر در پرداخت دو سطحی: مطالعه درباره تقاضای وابسته به مدت تأخیر پرسشنامه بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت استعداد 79 صفحه مقاله تحقیقی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان تجزیه و تحلیل برخی از جنبه های روزآمد راجع به مقررات حمل و نقل هوایی بین المللی جنبه‌های حقوقی حمایت از طرح‌های صنعتی در نظام بین‌المللی با نگاهی به قوانین ایران دولت و امنیت اجتماعی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

👇کلمات کلیدی👇

رسانه های زرد اخلاق در رسانه تاریخچه اخلاق رسانه ای اصول اخلاق روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اخلاق رسانه ای دانلود پایان نامه اخلاق رسانه ای