دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات | above | 16669

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما بازدید کننده گرامی. کیفیت فایل دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات بالاست. به همین خاطر قیمت محصول کمی زیاد است ولی مطمئن باشید از خریدتون پشیمان نخواهید شد، چراکه ما بهترین فایل ها را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه: در پراخت های اینترنتی گاها گزارشاتی هموچون پرداخت ناموفق مطرح شده است.. اگر شما هم برای خرید دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات با مشکلی روبرو شدید، از روش هایی مانند تغییر کارت بانکی، تغییر مرورگر و یا تغییر درگاه بانک عامل استفاده کنید. احتما مشکل حل می شود.

پول گدائی نکنم نمی توانم ھیچ دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات کاری انجام دھم.می بایست ھرچیزی را دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات کھ لازم داشتم خریداری کنم.انتخابی دیگر دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات نداشتم.درآن لحظھ درمیان ناپاکی ظاھری ویک دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات تکّھ پارچھ کھ پوشیده بودم چیزی دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات جز یک گدا نبودم.یک گدا کھ دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات حتی یک کیف ھم نداشت.فقط خودم

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات

جامعه امروز به طور روزافزون از جنبه های آموزشی، ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد، بازار و جز آن به تکنالوژی های ارتباطی و شبکه های اطلاعاتی وابسته شده است

مشخصات فایل

تعداد صفحات

106

حجم

0/215 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی

اخلاق و اطلاعات

*قابل استفاده برای رشته مدیریت رسانه

مقدمه:

جامعه امروز به طور روزافزون از جنبه های آموزشی، ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد، بازار و جز آن به تکنالوژی های ارتباطی و شبکه های اطلاعاتی وابسته شده است. با گسترش و نفوذ این تکنالوژی ها در چارچوب های بیرون از نهادهای علمی و پژوهشی و مبدل شدن آن به محیط‏هایی از نوع خانگی و یا اقتصادی و ... برداشت های تازه‏ای از رابطه اخلاقیات را با آن مطرح کرده‏است،‏ و از‏این طریق نگرانی‏ها و پرسش های فراوانی را به وجود آورده‏است. یکی از پرسش های بنیادین این است که با توجه به فضای باز اطلاعاتی جدید که اطلاعات افراد را از هر قید و بند ناخواسته‏ای آزاد می‏کند و گزینه های افراد را افزایش می‏دهد، در این شرایط نظام های اخلاقی، در چالش و کشمکش با تکنالوژی های اطلاعاتی و ارتباطی چگونه باید عمل کنند؟ آیا باید با ایجاد دشواری همه گناه را به تحولات ساختار و آنانی که تحولات ساختاری را آشکار و شفاف می‏کنند، نسبت دهند یا اینکه به دنبال راه حل های منطقی و صحیح باشند تا بتوانند اخلاق اطلاعات را به اخلاق عملی تبدیل سازند. 

هرگاه پای تکنولوژی به یک عرصه باز شود. آن عرصه به نحو افسار گسیخته تر و رهاتر عمل خواهد کرد. بالاخص در حوزه تصویر و تا حدی در حوزه کار با متن و صدا. امکانات زیادی برای موادی که در رسانه ها، عرضه می شوند فراهم کرده است. اکنون با استفاده از حافظه های کمپیوترها می توان حجم عظیمی از تصاویر را در اختیار داشت و به صورت گوناگون تصاویر و اطلاعات را در کنار هم چید. همچنین صداها و متن های ذخیره شده در کمپیوترها چه مستقل و چه به همراه دیگر مواد رسانه ای (مثل تصاویر) انبوهی از اطلاعات و مواد را برای کارهای مختلف در اختیار و دسترس کاربران قرار می‏دهد. 

تکنالوژی حیطه ابزارها را گسترش داده و با تولید انبوه آنها را به میان همه افراد علاقمند برده‏است.بنابراین در هر سطح کار و حرفه‏ای بودن افراد به ابزارها دسترسی دارند و تنها ایده ها و تکنیک خاص آنهاست که به اثرهای مثلاً هنری بداعت و تازگی می بخشد. تکنالوژی پیامدهایی برای طرف های درگیر در موضوعات و دیدگاه ها در بر دارد. تکنالوژی در عرصة رسانه‏های تصویری، اولاً دایره عمل این رسانه‏ها را گسترده تر کرده و موجب شده است که آنها موضوعات بیشتری را برای کشف در اختیار بگیرند. دوم اینکهً حوزه عمل این رسانه‏‏ها را گسترده کرده است و سوم بر تنوع صورت ها افزوده است و در نهایت امکان برقراری نسبت های گوناگون میان شکل و محتوا را ممکن گردانیده است. هر چهار موضوع بر ابعاد و پیامدهای اخلاقی تکنالوژی های اطلاعاتی و ارتباطی می‏افزاید. 

اخلاق به عنوان یک نظامی از ارزش های خیر و شر(خوب و بد) و اراده معطوف به آنها، در دنیایی که همه چیز رنگ تجارت، بازده، سود، حق الزحمه، کارآیی، بهره‏وری و مانند آنها را در خود می‏گیرد، همچنین به عنوان یک زیرمجموعه و شاخه‏ای جدید، ولی مهم از اخلاق حرفه‏ای یا عملی، دیگر نمی‏تواند به صورت یک نظام نظری به افراد درگیر عرضه شود. اخلاق با بسیاری از حوزه های فعالیت انسانی در رابطه قرار می‏گیرد و از آن جمله است اطلاعات و یا یک حوزه پیوسته به آن یعنی سیستم های اطلاعاتی که اهمیت آن امروز مشخص است؛ چرا که در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات یکی از حقوق بنیادین بشر محسوب می‏شود و تنها این ابزارها و سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی هستند که می توانند این حق را ایفا کنند.  جریان اطلاعات در یک کشور در حال توسعه، صرفاً به جریان آن از بالای هرم حکومت به پایین محدود نمی‏شود، بلکه هرگونه اطلاعاتی را که مردم برای ایفای نقش های خود نیاز دارند، در بر می‏گیرد. کاربرد ابزارها و سیستم های اطلاعاتی را گروهی از کارشناسان سومین اشتغال انسان مدرن دانسته اند و آن را در مراتب بعد از کار و استراحت قرار می‏دهند. این کاربرد حالت غیرفعال و یا منفعل ندارد. 

کلمات کلیدی:

اخلاق گرایی

اخلاق در رسانه

اخلاق روزنامه نگاری

قانون آزادی اطلاعات

فهرست مطالب

مقدمه : 2

هدف تحقیقResearch Target: 5

اهمیت تحقیق :Research Importance 7

طرح مسألهFeature Problem: 9

چارچوب نظری تحقیق:Frame Work Of Research : 10

محدود یت های تحقیق Research Limitation : 11

اخلاق و اطلاعات 12

انترنت،اطلاع رسانی و اخلاق گرایی 16

اهمیت اخلاق در رسانه ها 19

ضرورت رعایت اخلاق در ژورنالیزم 21

وظایف اخلاقی، و اخلاق ژورنالیزم 23

بایدها و نبایدهای اخلاقی 23

ج – چالش ها و آسیب های اخلاقی: 37

2. نقش ارزش ها و جهت گیری های رسانه در گزینش اخبار: 37

3. نقش عامل قدرت و ثروت در خبررسانی: 38

4. عدم اشتغال ورزی ژورنالیستان در رسانه ها: 39

6. جعل هویت در گرفتن اطلاعات: 41

9. سوء استفاده از اطلاعات جرایم جنسی: 42

اخلاق عكاسیِ خبری جدید در قالب یک مثال 54

نهاد ماده 19Article 19 Foundation 63

مدلی برای قانون آزادی اطلاعات 63

فصل اول: تعاریف و هدف 67

فصل دوم: حق دسترسی به اطلاعات نزد نهادهای عمومی و خصوصی 68

فصل چهارم:استثناها 81

فصل پنجم:«مقام عالی اطلاع‌رسانی» 86

فصل ششم: اجرای قانون توسط «مقام عالی اطلاع‌رسانی» 89

فصل هفتم: هشداردهندگان 94

فصل هشتم: مسؤولیت مدنی و جنایی 94

منابع: 99

👇محصولات مشابه با دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات👇

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) با عنوان نگرش دانشجویان مجرد دختر دانشگاه آزاد(واحد رودهن)رشته علوم اجتماعی نسبت به ملاکهای انتخاب هم پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب بین دانشجویان رشته روان‌شناسی عمومی و دانشجویان سایر رشته‌های علوم انس پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی،علوم اجتماعی و علوم تربیتی با عنوان بررسی عوامل موثر بر پیدایش و گسترش پدیده كودكان خیابانی و انطباق اجتماعی آنها پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان استقلال کودکان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی با عنوان فرار مغزها پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی با عنوان مشارکت سیاسی زنان پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان برنامه‌ریزی آموزشی و درسی

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت بررسي درآمد عملياتي (استاندارد حسابداري شماره3) پاورپوینت درس انسان طبیعت معماری - اعداد در معماری پاورپوینت معماری معاصر تهران (قاجاریه و پهلوی) پاورپوینت بررسی تاسیسات الکتریکال پاورپوینت بررسی سیستم پیش تنیدگی در ساختمان سازی کسب و کارهای خانوادگی زمینه ساز توسعه کارآفرینی در صنایع کوچک، متوسط و بزرگ پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) راهنمای اجرای آزمون ریون پیشرفته پروژه کارآفرینی طرح تاسیس شرکت تولید نرم افزارهای کاربردی پاورپوینت بررسی فلزات ساختمانی جزوه کامل بررسی شعر معلقه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد شادکامی 49 صفحه پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران ارزیابی ارتباط سبکهای فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت فرزندان در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستان نظام جدید متوسطه شهر اردبیل تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران و تحلیل جرائم مطبوعاتی

👇کلمات کلیدی👇

اخلاق گرایی اخلاق در رسانه اخلاق روزنامه نگاری قانون آزادی اطلاعات دانلود پایان نامه اخلاق و اطلاعات دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات