👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوينت قيمت گذاي در بازارهاي بين المللي

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوينت قيمت گذاي در بازارهاي بين المللي

پاورپوينت قيمت گذاي در بازارهاي بين المللي در 15 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

مشخصات فايل

تعداد صفحات

15

حجم

3431/302 کيلوبايت

فرمت فايل اصلي

ppt

توضيحات کامل

پاورپوينت قيمت گذاي در بازارهاي بين المللي در 15 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

فهرست مطالب

اصول قيمت گذاري

تعريف قيمت‌گذاري

اهداف قيمت گذاري

قيمت گذاري در بازار بين الملل

استراتژي هاي قيمت گذاري در بازار بين المللي

مشکلات قيمت گذاري در بازراهاي بين المللي

عوامل تاثيرگذار بر قيمت‌گذاري بين‌المللي

منابع

قسمتي از متن

تمامي سازمانها و شرکتها، براي کالاها و خدماتي که عرضه مي‌دارند قيمتي تعيين مي‌کنند. اين قيمت ممکن است در قالب مفاهيم گوناگون مانند شهريه، آبونمان، حق عمل، اجاره بها و ... عنوان ‌شود.  در بين اجزاي آميزه بازاريابي، قيمت تنها عاملي است که موجب ايجاد درآمد مي‌شود. همچنين قيمت انعطاف‌‌پذيرترين عامل آميزه بازاريابي شناخته مي‌شود، چراکه مي‌توان بسرعت آن‌را تغيير داد. اگرچه رقابت بر سر قيمت يکي از مسئله‌هاي عمده‌اي است که شرکتها با آن روبه‌رو مي‌شوند، اما بسياري ار شرکتها نمي‌توانند اين مسئله را به شيوه‌اي عالي حل کنند.  با همتراز شدن‌ کيفيت‌ کالاهاي‌ شرکتهاي‌ متفاوت‌ و تشديد رقابت، عنصر قيمت‌ به‌ يکي‌ از مهمترين‌ عوامل‌ موثر بر حفظ‌ و جذب‌ مشتريان‌ و وفاداري‌ و رضايت‌ آنها تبديل‌ شده‌ است. اين‌ امر امروزه‌ به ‌دليل‌ گسترش‌ روزافزون‌ اينترنت‌ بيشتر مصداق‌ پيدا مي‌کند.

توجه: پاورپوينت تهيه شده بسيار کامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، کليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.

👇محصولات تصادفی👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت 69 صفحه دانلود پرسشنامه افسردگی اضطراب استرس dass  داس 21 معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی با تاکید بر EVA و REVA رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن