👈 فروشگاه فایل 👉

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات شفاهی

ارتباط با ما

... دانلود ...

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات شفاهی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات شفاهی که به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات

64

حجم

161/499 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات شفاهی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

اصطلاح تبلیغات شفاهی برای توصیف ارتباطات شفاهی (خواه مثبت یا منفی) در بین گروههایی مثل ارائه دهندگان محصول، کارشناسان مستقل، خانواده و دوستان و مشتریان واقعی و بالقوه به کار می رود.اگر چه هر سه این گروهها ممکن است درگیر با تبلیغات شفاهی گردند، ولی تحقیقات بیشتر روی مشتریان واقعی و بالقوه تمرکز یافته است.(انف ودیگران، 2000 ) تبلیغات شفاهی یا همان طور که اخیراً لقب گرفت بازاریابی کوچه بازاری همچنان به عنوان عنصر مهمی برای بازاریابان مطرح است. مطالعات پیشین بیانگر آن هستند که تبلیغات شفاهی می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای روی رفتارهای خرید مصرف کنندگان و رضایت آنها از محصولات و خدمات داشته باشد. به علاوه مصرف کنندگان تمایل دارند به اطلاعاتی که از منابع شخصی به دست می آورند بیشتر اعتماد کنند.(بوش ودیگران ،2005 ) بنا به گفته «ال رایز» و «لورا رایز» آنچه دیگران در مورد نام تجاری شما می گویند به مراتب قوی تر است از آنچه خود درمورد آن می گویید. به همین دلیل است که کسب معروفیت، موثرتر از تبلیغات است . (ال رایز و لورا رایز، ۱۳۸۱  (

تبلیغات شفاهی مثبت سبب کاهش مخارج بازاریابی شده و می تواند موجب افزایش درآمد شود، البته در صورتی که بتوان مشتریان جدید را جذب کرد.(سادرلند ،1998 )  دلیل خوبی وجود دارد که تبلیغات شفاهی اثر بالقوه بیشتری در مقایسه با دیگر کانال های ارتباطی بر جای می گذارد(گودز ومایزلین ،2004 ) . همچنین «هرر» و همکارانش اظهار داشته اند که تبلیغات شفاهی موثرتر از منابع چاپی حاوی اطلاعات درباره محصول است، بنابراین، شرکتها به طور فزاینده ای کوشش می کنند تا از قدرت و نفوذ تبلیغات شفاهی بهره‌برداری کنند.(استوکس ولومکس ،2002 )

فهرست مطالب

فصل دوم پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد تبلیغات شفاهی

2-2-بخش اول: (تعريف بازاريابي و بازاريابي نوين)    18

2ـ3ـ بازاریابی چیست ؟    18

2ـ4ـ بازاریابی نوین :    21

2ـ5ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاريابي دهان به دهان  )    25

2-5-1- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30

2-5-2- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33

2-5-3-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37

2-5-4- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است:    39

2-5-5- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40

2-5-6- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44

2-5-7- بازار یابی ویروسی:    53

2-5-8-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55

2-5-9- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56

2-5-10- فواید بازار یابی ویروسی:    56

2-5-11- انواع مبارزات ويروس:    57

2-5-12- موانع برسرراه بازاريابي ويروسي:    58

2-5-13- شش عنصر اثر بخش بازاريابي ويروسي:    59

2-5-14- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60

2-5-15- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

يشينه تحقيقاتي 

پيشينه داخلی

پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ

منابع فارسی    

منابع انگلیسی

👇محصولات تصادفی👇

ترجمه مقاله بررسی پرداخت منصفانه برای مدیران اجرایی، یک تحلیل نظری اطلاعات توزیعات مزد پاورپوینت بررسی استاندارد فضای فیزیکی اورژانس بیمارستانی گزارش کارآموزی حسابداری در سازمان تامین اجتماعی پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی 105 صفحه